Nawiązanie kontaktu bezpośredniego z klientem to podstawa, aby móc przedstawić mu dany produkt lub też zaoferować wybrany zakres usług. Obecnie najczęściej stosowaną metodą rozmowy z potencjalnym odbiorcą jest dialog przez telefon. Takie rozwiązanie pozwala na szybką wymianę interakcji między osobami znajdującymi się po przeciwnych stronach słuchawki. Doceniają go zwłaszcza doświadczeni telemarketerzy, którzy już po wysłuchaniu zaledwie kilku słów wypowiedzianych przez klienta wiedzą, jaką technikę perswazji wobec nich zastosować.
Rozmowa z klientem wymaga nie tylko operowania słownictwem korzyści, które ma zachęcić do skorzystania z oferty. Często też osoba pracująca w call center musi wykazać się sprytem i wyczuciem, zwłaszcza jeśli jej rozmówca stara się utrudnić jej pracę na wiele sposobów. Umiejętność prowadzenia konwersacji w efektywny sposób to domena kadry stanowiącej zespół Call Center Sp. z o. o. Zatrudnieni pracownicy z powodzeniem działają na polskim rynku już od lat, przeprowadzając w imieniu swoich zleceniodawców rozmaite świadczenia przez telefon, począwszy od kampanii marketingowych, aż po badania rynkowe.
Firma realizuje zlecenia, proponując outsourcing. Branża call center stale się rozwija, więc wykonawca na bieżąco dokonuje odpowiednich inwestycji w nowoczesne technologie. Priorytetem dla niego oraz jego pracowników jest gwarancja odpowiedniej jakości połączenia telefonicznego. Stosowane rozwiązania pozwalają bezproblemowo łączyć się z odbiorcami z całej Polski, bez względu na odległość. Jednocześnie w pracy telemarketerów w ContactCenter system identyfikacji i wybierania numerów zapobiega ich dublowaniu, co sprzyja dotarciu do jak największej liczby kontaktów.
WWW: https://contactcenter.pl/
Dodano: 2022-10-11
Telefon: 22 535 79 00
Miejscowość: Warszawa
Adres: Stawki 2a
Kod pocztowy: 00-193
Źródła:
https://contactcenter.pl/